Toruńskie Imperium STAR WARS
Toruński Fanklub Star Wars
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Empire at War: Conflict in Space

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruńskie Imperium STAR WARS Strona Główna » Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 19:19, 05 Lip 2008    Temat postu: Empire at War: Conflict in Space

Wyżej wymieniony mod powinien zainteresować wszystkich posiadaczy gry SW EaW. Dzięki pomocy Dragona udało mi się zlokalizować tą modyfikację. Jest to moim zdaniem ekstra sprawa, gdyż ów mod dodaj dużo nowych jednostek dla Imperium i Rebeliantów, a nie usuwa tych już istniejących. W skutek tego otrzymujemy takie okręty jak Venatory, Egzekutora, nowe myśliwce ( także te z Clone Wars ), różne fregaty, okręty liniowe itp. itd. Naturalnie są też nowe jednostki lądowe. Powyższe zmiany wnosi mod Conflict in Space, ale w paczce dołączyłem także pewien dodatek do tegoż właśnie moda. Dodaje on jeszcze kilka jednostek, które jednak nieco różnią się od pozostałych, gdyż zajmują znaczną część mapy, a są to np. Niszczyciel Eclipse i jeszcze parę innych modeli. Mod ten jest w folderze "ssd_mod". To jak należy mody instalować jest napisane w plikach read me. W pliku read me do "ssd_mod" jest błąd, gdyż należy pliki skopiować tak jak w pozostałych modach z paki. Główny mod nazywa się Conflict in Space v5, ale dodałem też folder z patchem 5.1. Zalecane jest zaktualizowanie samej gry. Jeżeli będą jakieś pytania proszę pytać, a póki co pobierać i dobrze się bawić:

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 19:23, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 21:48, 05 Lip 2008    Temat postu:

gram już trochę i stwierdzam, że to dość śmieszne jak widzę okręty pokroju Mc80 czy Imperial jako "lekkie" wsparcie podczas walk gigantów zajmujących "1/3" mapy
Very Happy

Obczajcie MC80 po prawej XD, a są jeszcze większe dziady Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 21:55, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:41, 06 Lip 2008    Temat postu:

Znam ten mod Smile Najbardziej lubie się tam bawić plikami. Dawać np. recharge dla super lasera 2 sekundy, albo też pozwolić rebeliantom na budowanie niszczycieli Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 10:48, 06 Lip 2008    Temat postu:

no ja właśnie nie lubię robić takich drastycznych zmian bo niwelują jakikolwiek realizm w sumie... wole pozostawić wszystko w granicach rozsądku...
Powrót do góry
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:21, 06 Lip 2008    Temat postu:

Wydaje mi się że rebele powinno mieć parę statków ,imperium, gdyż je konfiskowali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 15:15, 06 Lip 2008    Temat postu:

ja jak sobie imperium pykałem to zauważyłem, że takie czarnego niszczyciela imperial mają rebele...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruńskie Imperium STAR WARS Strona Główna » Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin