Marta
Członek Stowarzyszenia
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Znad Wisły
|
Wysłany: Pon 13:19, 21 Gru 2015 Temat postu: Organizacja eventów - minimalne wymagania |
|
|
Zostawiam specjalnie temat na forum otwartym.
Poniżej, dzięki eventom z zeszłego weekendu, zebrałam garść przemyśleń, jakie informacje MUSIMY dostarczać organizatorom PRZED każdym eventem.
Ekipa w strojach:
miejsce do przebrania i składowania rzeczy jest musowe. W urzędzie tego nie było.
Force trainery
Stoły i krzesła są musowe. Nie było ich w plazie i w urzędzie.
Akademia Jedi
Wąski korytarz NIE JEST miejscem do prowadzenia akademii. 100 metrów kwadratowych, jakie wymaga Dragon, to może trochę za dużo, ale 30-40 to takie minimum. W Urzędzie nie mieliśmy tego zapewnionego.
Bardzo jednocześnie dziękuję osobom, które na tych eventach były. Z Wami było fantastycznie mimo wszystko, zwłaszcza Przemek zrobił super robotę
Post został pochwalony 0 razy
|
|