Toruńskie Imperium STAR WARS
Toruński Fanklub Star Wars
FAQ
::
Szukaj
::
Użytkownicy
::
Grupy
::
Galerie
::
Rejestracja
::
Profil
::
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
::
Zaloguj
Forum Toruńskie Imperium STAR WARS Strona Główna
»
Ogłoszenia, spotkania i wyjazdy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy fanklubowe
----------------
Regulamin!
Strefa nowych! Tu zapraszam osoby chętne do współpracy!!!
Ogłoszenia, spotkania i wyjazdy
Zaprzyjaźnione Fankluby i Organizacje
Pomoc i współpraca!!!
Pomysły ;)
Twórczość Fanów
Galeria Fanklubu
STAR WARS
----------------
Ogólnie o SW
Książki, czasopisma i komiksy...
Gry
STAR WARS RPG
Muzyka
Ciekawe stronki
Filmy
Różności
----------------
Ogólnie o wszystkim (Dział NIE- SW)
Okazje w naszej okolicy
Archiwum
----------------
Stare tematy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Dragon
Wysłany: Pią 9:44, 12 Kwi 2013
Temat postu:
Dobra ja wypadam na Tatootine. Pozdrowię tam od was fanów i może jakąś relację napiszę po imprezie
RYBA
Wysłany: Czw 18:45, 28 Lut 2013
Temat postu:
No tak. Oficjalna informacja na fb była taka, że ponieważ to jest impreza jednodniowa to nie ma przewidzianego noclegu dla uczestników. Więc kto pierwszy do znajomych z Wrocławskiego Fanklubu w sprawie przenocowania ten lepszy.
Vergesso
Wysłany: Czw 18:36, 28 Lut 2013
Temat postu:
Jeden dzień jak jeden dzień, o SF też na początku się burzyli że "tylko jednodniowe" a zrobiliśmy im imprezę na 3 dni;P
Mnie bardziej zastanawia to:
Cytat:
Ze względów organizacyjnych, najważniejsza kwestia, czyli nocleg z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę, jest przewidziana tylko dla organizatorów punktów programu za małą opłatą (około 10 zł/osoba)
Znaczy że jak ktoś nie robi żadnego punktu programu, to w ogóle nie ma noclegu, czy jak?
Bolek
Wysłany: Wto 22:47, 26 Lut 2013
Temat postu:
Nie jadę. żal mi kasy na jeden dzień : /
Dragon
Wysłany: Wto 18:27, 26 Lut 2013
Temat postu: Tatooine 3
Komisarz Sev napisał:
Gorące Południe pozdrawia serdecznie Mroźną Północ
W imieniu Wrocławskiego Fanklubu Star Wars, chciałbym serdecznie zaprosić Was na mini-konwent Tatooine 3, który odbędzie się 13 kwietnia w Centrum Kultury Zamek w Leśnicy. Jest to impreza skierowana głównie do młodszych odbiorców kosmicznej Sagi. Część z Was zapewne pamięta poprzednie edycje tej zacnej imprezy, natomiast nieobeznanym osobom mogę zagwarantować, iż jest to niezwykła okazja do spotkania fanów SW z Wrocławia i nie tylko.
Ze względów organizacyjnych, najważniejsza kwestia, czyli nocleg z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę, jest przewidziana tylko dla organizatorów punktów programu za małą opłatą (około 10 zł/osoba). Dlatego właśnie zamieszczam poniżej kontakty do osób odpowiedzialnych za poszczególne bloki programowe. Jeśli macie jakieś zapytania, wątpliwości lub już teraz chcecie zgłosić swój punkt programu, śmiało piszcie.
Główny koordynator
- Komisarz Sev:
ogrodowicz.michal@gmail.com
Blok turniejowy
- Stele:
antoni.sauren@gmail.com
Blok konkursowy
- Daala:
kadmejszon@gmail.com
Blok widowiskowy
- Taraossu:
taraissu@gmail.com
Blok dziecięcy
- Padme_Amidala:
katarzyna.ziewacz@gmail.com
Blok prelekcyjny
- FooIECK:
fooleck@o2.pl
W treści wiadomości zgłaszającej punkt programu podajemy:
- tytuł prelekcji
- wyszczególnienie autora w ulotce/informatorze
- wymagany sprzęt (np. głośniki, komputer)
- preferowana godzina ( tylko w niektórych blokach będzie brana pod uwagę)
- krótki opis, który potem może być rozbudowany na potrzeby materiałów informacyjnych
BARDZO WAŻNE: jeśli macie jakikolwiek strój SW, bierzcie go! Dzieciaki wręcz uwielbiają wszelkiego rodzaju „przebierańców” i na jak największej liczbie kostiumów nam zależy.
Proszę, pamiętajcie o docelowej widowni naszej imprezy i pod tym kątem twórzcie swoje propozycje.
Niektóre zgłoszenia mogą być nieco zmieniane, oczywiście za wiedzą zgłaszającego, przez koordynatora na potrzebę lepszego dostosowania punktów do imprezy.
::
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
::
template subEarth by
Kisioł
.
Programosy
::
Regulamin