Toruńskie Imperium STAR WARS
Toruński Fanklub Star Wars
FAQ
::
Szukaj
::
Użytkownicy
::
Grupy
::
Galerie
::
Rejestracja
::
Profil
::
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
::
Zaloguj
Forum Toruńskie Imperium STAR WARS Strona Główna
»
Ogłoszenia, spotkania i wyjazdy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy fanklubowe
----------------
Regulamin!
Strefa nowych! Tu zapraszam osoby chętne do współpracy!!!
Ogłoszenia, spotkania i wyjazdy
Zaprzyjaźnione Fankluby i Organizacje
Pomoc i współpraca!!!
Pomysły ;)
Twórczość Fanów
Galeria Fanklubu
STAR WARS
----------------
Ogólnie o SW
Książki, czasopisma i komiksy...
Gry
STAR WARS RPG
Muzyka
Ciekawe stronki
Filmy
Różności
----------------
Ogólnie o wszystkim (Dział NIE- SW)
Okazje w naszej okolicy
Archiwum
----------------
Stare tematy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Marta
Wysłany: Pon 11:51, 19 Paź 2015
Temat postu:
Generalnie spotkanie jest planowane, jak inni koordynatorzy zaplanują sobie pracę
Do pomocy na razie zgłosili się: Spejn, Iskra, Gaja i Madzia. Dział jest dość spory, bo oznacza nie tylko stronę i fb, ale też ożywienie kanału na YT, więc myślę, że zadań nie zabraknie. Odezwę się jakoś na dniach.
Chester
Wysłany: Nie 21:37, 18 Paź 2015
Temat postu:
To ja dodam, że preferował bym nie za wiele tych osób. Wiecie, żeby zaraz się nie okazało, że połowa garnie się do tego
No projekt miałem ten co Verg tak zjechał. Ale właśnie coś innego mi wpadło do głowy dzięki jednej Aplikacji.
Co do komunikacji to na razie podeślę Ci maila. A jak się postawie na nogi i zbierzesz ekipę PR to proponował bym spotkanie małe, lub w listopadzie na fan klubowym omówić co i jak. Przepraszam, za takie marne info komunikacyjne, ale od Sierpnia jestem na walizkach głownie.
A i dzięki za informację. Wiem na czym stoję teraz
Marta
Wysłany: Nie 11:55, 18 Paź 2015
Temat postu:
Chester, współpraca z Tobą jest jak najbardziej przewidywana, osobą, która ma zająć się pijarem, jestem ja. Generalnie Dragon mówił, że masz już projekt, może więc skomunikujmy się inaczej? tel, mail, skype?
Zapraszam także do kontaktu osoby, które chcą współtworzyć wizerunek tiswu
Marta
Wysłany: Sob 14:53, 17 Paź 2015
Temat postu:
Ok. Zapytam, na razie trwa spotkanie fanklubu.
Chester
Wysłany: Sob 11:52, 17 Paź 2015
Temat postu:
Ponieważ jestem poza Toruniem i chory to prosił bym tylko o informację czy będę przewidywany w punkcie 4.6 Wizerunek Internetowy.
Marta
Wysłany: Pią 10:14, 16 Paź 2015
Temat postu:
[WAŻNA UWAGA]
Osoby nieobecne, które chcą zabrać głos na dany temat, mogą podesłać swoje opinie do Dragona, Madzi lub do mnie - drukniemy i przeczytamy. Możemy też do danej osoby zadzwonić w trakcie walnego - prosimy jednak o wcześniejszą informację.
Dragon
Wysłany: Pią 0:15, 16 Paź 2015
Temat postu:
Przebieg Walnego zebranie członków Stowarzyszenia "Toruńskie Imperium":
1. Powitanie przybyłych oraz przedstawienie celu nadzwyczajnego zebrania
2. Wybór przewodniczącego i sekretarza walnego zebrania
3. Przedstawienie porządku walnego zebrania, przypomnienie sposobu głosowania
4. Wybór moderatora dyskusji i przedyskutowanie punktów.
4.1. Wysokość składki członkowskiej
4.2. 5 członek zarządu, czyli wybór 2 viceprezesa Stowarzyszenia
- omówienie potrzeby wyboru dodatkowego członka zarządu
- przedstawienie kandydatów na drugiego viceprezesa
- głosowanie na członka zarządu
4.3. Pozyskiwanie dodatkowych środków na cele statutowe
- darowizny
- członkowie wspierający
- sponsorzy
- eventy
4.4. Siedziba stowarzyszenia
- potrzeba posiadania stałej siedziby
- lokalizacja siedziby
- wielkość siedziby
- koszt siedziby stowarzyszenia
4.5. Plan rozwoju stowarzyszenia
- przedstawienie planów rozwoju Stowarzyszenia
- dyskusja nad przedstawionymi planami
- głosowanie za jednym z planów rozwoju
4.6. Internetowy wizerunek Stowarzyszenia
- strona internetowa
- facebooku
- youtube
- inne portale społecznościowe
- wybór grupy odpowiedzialnej za wizerunek
5. Podjęcie uchwał
- Wysokość składki członkowskiej
- 5 członek zarządu Stowarzyszenia
- Uchwalenie budżetu Stowarzyszenia
- Uchwalenie planu rozwoju Stowarzyszenia
6. Wolne wnioski.
7. Zamknięcie zebrania.
8. Sporządzenie protokołu i uchwał z walnego zebrania, podpisanie ich przez osoby upoważnione.
Gajowy
Wysłany: Wto 22:39, 13 Paź 2015
Temat postu:
Najprawdopodobniej mnie nie będzie.
A szkoda, bo chętnie posłuchałbym co się planuje, jaki jest pogląd na dalszą działalność stowarzyszenia, było by łatwiej określić w nim jakąś swoją rolę. O ile jakąkolwiek widzę.
Powodzenia! Życzę zdrowego rozsądku w obradach.
AepTiennai
Wysłany: Pon 15:48, 05 Paź 2015
Temat postu:
Będę.
Marta
Wysłany: Sob 23:10, 03 Paź 2015
Temat postu:
Już wiadomo, że zebrać wszystkich to niemożliwość, ale warto by było nas jak najwięcej.
Vergesso
Wysłany: Sob 14:45, 03 Paź 2015
Temat postu:
Dla ścisłości - spotkania zarządu jeszcze nie było, po prostu pojawił się termin zwołania Walnego Zebrania Członków.
Fajnie by było, jakby pojawili się wszyscy członkowie stowarzyszenia - na dzień dzisiejszy jest to 19 osób.
Dragon
Wysłany: Sob 13:25, 03 Paź 2015
Temat postu:
Nie zwróciłem na to uwagi. Prawdopodobnie spotkanie normalnie zaczniemy o 13, a walne przesunie się z 15 na 16 i będzie ok. Młodzi niebędący w stowarzyszeniu zajmą się sobą, a my sobą wtedy.
Bolek
Wysłany: Sob 13:24, 03 Paź 2015
Temat postu:
Czyli będzie się to pokrywać ze zwykłym spotkaniem?
Dragon
Wysłany: Sob 3:28, 03 Paź 2015
Temat postu: Nadzwyczajne Walne Zebrania Stowarzyszenia
Zgodnie z ustaleniami zarządu czas nadszedł na zwołanie zebrania. Odbędzie się ono 17 października o godzinie 15 w Centrum Sztuki Współczesnej. Obecność członków stowarzyszenia obowiązkowa.
Na dniach pojawi się szczegółowy plan zebrania, ale to co na pewno omówimy to plan rozwoju, budżet, składki, wybór 5 członka zarządu, kwestia siedziby, kwestia sponsora. Jeśli macie jakieś wnioski to proszę pisać tutaj bez zbędnego spamu.
Z góry dziękuje i zapraszam.
::
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
::
template subEarth by
Kisioł
.
Programosy
::
Regulamin