Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Small Rebel
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ziemia- Toruń
|
Wysłany: Czw 15:51, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
O co chodzi w teście percepcji?
Co się stało z zamachowcem? (jak go powaliłeś?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bolek
Członek Stowarzyszenia
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:56, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Na samym poczatku akcji na promie nie zdałeś testu percepcji. Nie zauważyłeś ładunków wybuchowych wystających z torby. Dlatego też potem nic nie pisałem o torbie.
A wtedy napastnik został ogłuszony i zabrany przez CSF na przesłuchanie. Loqui dostała plusy za uratowanie sytuacji itp. U ciebie będze to troche inaczej wyglądać ; p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RYBA
Członek Stowarzyszenia
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 1049
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 17:03, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Bolek, jakbyśmy grali po spotkaniu to ogarniesz dodatkową osobę jakoś? Mylesa konkretnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bolek
Członek Stowarzyszenia
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:20, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Będzie ciężko. Scenariusz mam pod wasze cztery osoby i ciężko tam kogoś wcisnąć. Fabuła się kręci wokół was i każda dodatkowa osoba będzie jak piąte koło u wozu się czuć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chester
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 18:01, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Zależy. Ja nieraz musiałem upchnąć kogoś nowego jako MG na sesjach i da radę Najpierw Bolek dowiedz się czy Myles będzie tylko raz grał czy dłużej to wtedy problem zniknie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Chester dnia Czw 18:05, 12 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bolek
Członek Stowarzyszenia
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:09, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Wiem, ale ten scenariusz leży u mnie od kilku miesięcy już i wprowadzenie nowej postaci wszystko by poplątało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chester
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 20:43, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dlatego mówię. Dowiedz się czy Myles będzie grał dłużej. Jak nie to na jedną sesję można go wkręcić. A taki mały spontan dobrze zrobi graczom. Ja praktycznie zawsze musiałem jechać na spontanicznych sesjach i leciało do przodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bolek
Członek Stowarzyszenia
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:13, 28 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Wszyscy awansowaliście na 5 poziom. Teraz pytanie komu rozwijać postaci, a kto chce sam stworzyć sobie wymarzone alter-ego?
Takimi rzeczami jak HP czy przepisanie umiejętności zajmę się sam. Na ten poziom macie do wybrania po jednym talencie. Komu mam sam go wybrać? Oczywiście talent wybieracie odpowiedni dla klasy Jedi. Czyli drzewka typu Consular, Guardian, Duelist, Sentinel, oraz drzewka Mocy. Jak znajdziecie talent który was interesuje, powiem czy możecie go wybrać.
Poza tym zacznijcie pisać regularnie tak jak się umawialiśmy -.- Przecież widzę, że wchodzicie na forum albo na facebooka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RYBA
Członek Stowarzyszenia
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 1049
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 0:43, 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Ja ci dam znać jutro jaki chce talent.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bolek
Członek Stowarzyszenia
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:46, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jutro minęło ; P
Dzisiaj w nocy wyjeżdżam na Woodsock. Wracam w niedzielę. W międzyczasie możecie se pogadać w Kantynie (sami się tam przenieście). Chyba i tak macie trochę do obgadania między postaciami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Small Rebel
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ziemia- Toruń
|
Wysłany: Czw 15:01, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ta kantyna jest na tej stacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RYBA
Członek Stowarzyszenia
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 1049
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 21:32, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Byłem tam z Gajowym/Mylesem/Aldaronem. Kantyna jest gdzieś na stacji może nas ja tam zaprowadzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bolek
Członek Stowarzyszenia
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:29, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Sorry, że dopiero teraz piszę. Każdy z was awansował na poziom 6. Możcie wybrać po jednym atucie z listy ogólnej i po jednym z listy poniżej (zróbcie to teraz, żeby nie było jak ostatnio):
Accelereted Strike - Raz na walkę dzierżąć broń w której jesteś wytrenowany, Akcja całorundowa zamienia się na standardową. Wymagania - Base Attack Bonus +6
Acrobatic Strike - jeżeli nie traci cię atak okazyjny, w natępnej rundzie masz bonus +5 do ataku przeciwko atakującemu. Wymagane wyszkolenie w Akrobatyce
Assured Attack - po trafieniu przeciwnika i wylosowaniu obrażeń, możesz przerzucić najniższą kość. Nowy wynik nie może zostać zmieniony na poprzedni. (każdy)
Attack Combo (Melee) - Jeżeli w tej samej rundzie dwa razy trafisz przeciwnika, każdy kolejny atak do końca rundy zadaje 1 dodatkową kość obrażeń. Bonus łączy się z innymi np "rapid strike". Wymagania Base Attack Bonus +3 (każdy)
Brilliant Defense - Raz na walkę dodajesz swój bonus od Inteligencji do Refleksu, jako reakcję. Wymagania Inteligencja 13 (Sigurd, Meruk)
Battering Attack - Za każym razem, gdy przesuniesz przeciwnika atutem Bantha Rush, przeciwnik pada na ziemię. Wymagania - Bantha Rush, Trip
Brink of Death - Zamiast zabijać przeciwnika, możesz zadecydować że jedynie zemdlał. Wtedy jego HP zatrzymuje się na 0. (każdy)
Cleave - W przypadku zejścia HP przeciwnika do 0, masz darmowy atak do zadania przeciwnikowi znajdującemu się obok ciebie. Wymagania Siła 13, Power Attack
Combat Reflexes - Umożliwia wykonywanie ataków okazyjnych w sytuacji odebrania bohaterowi bonusu do Refleksu ze Zręczności. Zwiększa ilość ataków okazyjnych o ilość Zręczności. Można wykonać jede przeciwko jednemu przeciwnikowi. Wymagania: BRAK
Critical Strike - Zużywasz dwie szybkie akcje, by zwiększyć zasięg kryczyny o 1. Np. z 20 do 19-20. Wciąż jednak wynik 19 nie liczy się jako automatyczne trafienie. Wymagania Base Attack Bonus +9, wytrenowanie w używanej broni, weapon focus dla danej broni.
Deft Chare - po wykonaniu szarży możesz wykonać wszelkie szybkie akcje, reakcje i wolne akcje. Normalnie twoja tura się kończy po zakończeniu szarży. (każdy)
Dive for Cover - Raz na turę, jako reakcja na atak dystansowy, możesz wykonać skok. Jeżeli wyladujesz na kwadracie dającym osłonę, otrzymujesz ten bonus. Po wykonaniu testu lądujesz na ziemi. Wymagania - wytrenowanie w Jump
Dodge - Zwiększa Refleks o 1. Wymagania: Zręczność 13 (Faraal, Aldaron)
Double Attack - umożliwia dwa ataki jedną grupą bronią (np.lightsabers) z utrudnieniem -5. Wymagania - Base Attack Bonus +6, wyszkolenie w broni (każdy z was może to wziąć)
Dual Weapon Mastery I - -5 do trafienia dwoma broniami, zamiast -10. Wymagania Dexterity 13, Base attack bonus +1 (Aldaron, Faraal)
Dual Weapon Mastery II - -2 do trafienia dwoma broniami, zamiast -10. Wymagania Dexterity 15, Base attack bonus +6 (Faraal)
Dual Weapon Mastery III - 0 do trafienia dwoma broniami, zamiast -10. Wymagania Dexterity 17, Base attack bonus +11
Fast Surge - łapiesz Drugi Wiatr (Second Wind) jako wolną akcję, zamiast swift action. (każdy)
Feat of Strength - Raz na walkę możesz wyrzucić darmo 20 na kości w przypadku testu Siły. Jest to akacja całorundowa. Przed pierwszym wykonaniem atutu, rzuca się test Enduracne 15, by sprawdzić czy mozesz test wykonać jeszcze raz. Wymagania Siła 15 (Faraal, Aldaron)
Fight Through Pain - By okreslić Damahe Treshold możesz korzystać z wyniku Woli zamiast Wytrzymałości.
Flurry - -5 do Refleksu w zamian za +2 do trafienia. Wymagania Zręczność 13 (Faraal, Aldaron)
Force of Personality - możesz zamiast Wiedzy dodawać do wyniku Woli modyfikator z Charyzy. Wymagania Charyzma 13 (Siurd, Faraal)
Force REadinesss - zużywasz punkty mocy, nawet gdy nie jest twoja runda i robisz to jako wolna akcja. (każdy)
Grapple REsistance - Otrzymujesz bonus +5 do Relfeksu, w wypadku gdy ktoś chce cię chwycić. (każdy)
Great Cleave - ulepszony Cleave. Trafiasz wszystkich przeciwników wokół, zamiast jednego. Wymagania - Siła 13, Power Attack, Cleave, Base attack bonus +4
Improved Charge - akcję szarży nie musisz wykonywać w prostej lini i możesz omijać przeszkody. Wymagania Zręczność 13, Dodge, Mobility
Improved Disarm - Otrzymujesz bonus +5 do rozbrajania. Przeciwnik nie dostaje darmowego ataku przeciwko tobie, gdy nie uda ci się go rozbroić. Wymagania Inteligencja 13, Melee Defense
Improved Rapid Strike - -5 do trafienia w zamian za +2 kości obrażeń.Wymagania - Rapid strike
Martial Arts I - Zwiększają się obrażenia zadawane gołymi rękoma. z 1k3 na 1k4, z 1k4 na 1k6, 1k6 na 1k8 itd. Walcząc bez broni otrzymujesz bonus +1 do Relfeksu.
Martial Arts II - Zwiększają się obrażenia zadawane gołymi rękoma. z 1k3 na 1k4, z 1k4 na 1k6, 1k6 na 1k8 itd. Walcząc bez broni otrzymujesz bonus +1 do Relfeksu. Bonus sumuje się z poprzednim. Wymagania: Martial Arts I, Base attack bonus +3.
Martial Arts III - Zwiększają się obrażenia zadawane gołymi rękoma. z 1k3 na 1k4, z 1k4 na 1k6, 1k6 na 1k8 itd. Walcząc bez broni otrzymujesz bonus +1 do Relfeksu. Bonus sumuje się z poprzednim. Wymagania: Martial Arts I, II, Base attack bonus +6.
Melee Defense - Wykonując atak, możesz wybrać utrudnienie -5 do trafienia, przekazując je do Refleksu. Wymagania - Inteligencja 13 (Sigurd, Meruk)
Mission Specialist - wybierz wytrnowaną umiejętność. Sojusznicy, któzy nie mają jej wytrenowanej otrzymują +2 bonusu do tej umiejętności, jeżeli znajdują się w odległości 12 kwadratów od ciebie.(każdy)
Mobility - +5 do Refleksu przeciwko atakom okazyjnym. Wymagania Zręczność 13, Dodge.
Moving Target - Jesli zakończyłeś rundę przynajmniej 3 pola dalej niż zaczynałeś, ostrzymujesz +1 Ref do czasu następnej rundy. Wymagania - Dodge
Never Surrender - W trakcie walki, gdy pierwszy raz masz mieć 0 punktów HP, wykonujesz test Endurance jako reakcja. ST testu to ilość obrażęń jakie otrzymałeś. Jeżeli test się powiedzie zamiast 0 punktów, zostaje ci 1. Wymagania - Wytrenowana Endurance.
Officer Candidacy Training - Otrzymujesz +2 do wyniku Rangi organizacji.
Quick Draw - Wyciąganie broni to od teraz swift action, zamiast move action. Wymagania Base attack bonus +1. ( każdy)
Power Attack - Przed rzutem na atak, decydujesz czy chcesz odjąć bonus do ataku od bazowej premii do ataku i przekazać go obrażeniom. Siła 13 (Aldaron, Faraal)
Powerful Charge - W przypadku szarży otrzymujesz bonus +2 do trafienia, a jeżeli trafisz bonus do obrażeń równy połowie twego poziomu. Base Attack Bonus +1 (każdy)
Rapid Reaction - Możesz użyć dodatkowej reakcji, w razie gdyby pierwsza nie zadziałała. Np. jeżeli 'delfect' nie zadziała, możesz użyć negate enery, bo uchronić się od obrażen. (każdy)
Rapid Strike - -2 do trafienia w zamian za dodatkową kość obrażeń. Wymagania - Zręczność 13, Base Attack Bonus +1 (Aldaron, Faraal)
Recovering Surge - gdy łapiesz drugi wiatr, wracasz o +1 na Condition Track. (każdy)
Resilent Strength - Zamiast Consitution, do wyniku Fortitude możesz dostać Strength. Wymagania - Siła 13 (Aldaron, Faraal)
Resolute Stance - W przypadku walki defensywnej, oprócz standardowego +2 do Refleksu, otrzymujesz +2 do Woli. Poza tym jeżeli nie wykonasz żadnego ataku do kolejnej tury, otrzymujesz oprócz standardowego +5 do Relfeksu, dodatkowe +5 do Woli do czasu następnej rundy. Wymagania - Base Attack Bonus +1 (każdy)
Risk Taker - Upadasz z wysokości jedynie jeżeli oblejesz test wspinaczki o 10 lub więcej. Poza ty jeżeli wykonujesz test skoku, by wylądować na bezpiecznym gruncie, a test się nie powiedzie możesz użyć darmo Punkt Mocy, by poprawić rzut. Wymagania - wytrenowanie w Climb bądź Jump.
Running Attack - mozesz wykonać akcję ruchu przed, lub po ataku. Wymagania zręczność 13 (Faraal, Aldaron)
Savage Attack - Jeżeli trafisz za pierwzym atakiem w przeciwnika, każdy następny zadaje dodatkową kość obrażęń. wymagania Double Attack, wytrenowanie w używanej broni
Skill Focus - +5 do wybranej umiejętności. (każdy)
Skill Training - wybierasz niewytrenowaną umiejętność, która staje się wytrenowaną (+5 do testu) (każdy)
Staggering Attack - W trakcie walki używasz broni, by zdekoncentrować przeciwnika. -2 do trafienia. Jeżeli trafisz, przeciwnik ma -2 do testów umiejętności do czasu następnej tury. Wymagania - wytrenowanie w używanej broni, base attack bonus +1 (każdy)
Stand Tall - Raz na walkę, gdy obrywasz, wszyscy sojusznicy którzy znajdują się w odległości sześciu kwadratów od ciebie dotają darmowy atak przeciwko atakującemu cię przeciwnikowi. (każdy)
Strong in the Force - Boostując test ataku/umiejętności/atrybutu rzucasz k8 zamiast k6. (wszyscy)
Swarm - Otrzymujesz +1 do ataku wręcz za każego sojusznika, który stoi na kwadracie przyległym. Wymagania - Coordinated Attack
Triple Attack - Wykonujesz trzy ataki z utrudnieniem -5 jedną bronią. Wymagania - Base attack bonus +11, Double Attack, wytrenowanie w używaniu broni.
Triple Crit - Zamiast podwajać, potrajasz obrażenia w przypadku ataku krytycznego. Działa tylko na jedną kategorię broni. Wymagania - wytrenowanie w broni, base attack bonus +8.
Tumble Defense - Jeżeli ktoś próbuje wymusisz atak okazyjny, dodajesz bonus od swojej bazowej premii do ataku, by zwiększyć utrudnienie testu Akrobatyki. Niepowodzenie testu, kończy się standarodwo atakiem okazyjnym. (każdy)
Unstoppable Force - Otrzymujesz +5 do Woli i Wytrzymałości przeciwko każdemu testowi Use The Force.
Unwavering Resolve - Otrzymujesz +5 do Woli iprzeciwko Deception i Persuasion.
Wary Defender - Gdy walczysz defensywnie otrzymujesz +2 bonusu do Wytrzymałosci i Woli do czasu następnej tury.
Weapon Finnese - Do trafienia bronią białą używasz zręczności zamiast siły. Wymagania Base attack bonus +1 (każdy z was)
Weapon Focus (lightsabers) - +1 do trafienia mieczem świetlnym.
Withdrawal Strike - Przeciwnik nie może się wycofać z terenó zagrożonych twoim atakiem okazyjnym. Moga jednak wykonywać testy akrobatyki, by uciec.Wymagania Base attack Bonus +5, wytrenowanie w używaniu broni. (każdy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Myles
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:31, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Z listy "poniżej":
Brink of Death - Zamiast zabijać przeciwnika, możesz zadecydować że jedynie zemdlał. Wtedy jego HP zatrzymuje się na 0. (każdy)
Gdzie jest lista ogólna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bolek
Członek Stowarzyszenia
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:34, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
To już musicie sami sobie podręczniki przejrzeć. Są dostępne w wielu miejscach na torrentach itp, albo u Ryby na dysku ; p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|